Förslag om vår nya hemsida
Postade: 21 September 2009 10:23 -   [ ]  
Administratör
Rank
Poster totalt  10
Gick med  2009-08-07

Hur upplever ni vår nya hemsida? Vad tycker ni är bra? Hur kan vi förbättra oss?

Skriv era inlägg nedan så hjälper ni till att göra TF.nu bättre.

Postade: 22 September 2009 09:20 -   [ ]   [ # 1 ]  
Administratör
Rank
Poster totalt  10
Gick med  2009-08-07

Hej!
Jag tycker att vi har fått en jättefin ny hemsida. Den är lätt att ladda, har spännande flikar och är trevlig att navigera runt på.
Bra med en sökmotor på vår egen hemsida så att det blir lätt att hitta bland TF:s digra material.
Kul att vi har fått till ett forum för konstruktiva diskussioner om vård, tandvård och vårdutveckling.

Tack Philip och PWM för allt arbete som ni lagt ner.
Mvh:
Claes

Postade: 27 September 2009 12:56 -   [ ]   [ # 2 ]  
Newbie
Rank
Poster totalt  1
Gick med  2009-09-21

Det här var riktigt trevligt!! Fin layout och fina färger. Lätt att navigera. Hoppas många hittar hit nu!

Jag undrar om det finns någon form av omdömeslista när det gäller tandläkare? Jag tänker på att det borde finnas en liknande som Doktorsguiden.se eller den andra nya webbbaserade omdömessidan som jag inte kommer ihåg vad den heter… Fast nu menar jag kanske inte att den ska ligga på TF:s hemsida förstås. Ingen som har sett en sådan lista?

Postade: 29 September 2009 09:44 -   [ ]   [ # 3 ]  
Administratör
Rank
Poster totalt  10
Gick med  2009-08-07

Hej Annem!
Nej, tyvärr finns det nog ingen liknande omdömeslista för tandläkare, men det är en god tanke. Kanske Tandvårdsskadeförbundet ska sätta upp kriterier för licensiering av tandläkare som kan amalgamsanera och som förstår sig på problematiken för våra medlemmar.

Har du fler förslag på hur vi gör detta, är du välkommen att ringa oss på telefon 0520- 80600
Med vänliga hälsningar
Claes
Tandvårdsskadeförbundets kansli

Postade: 04 Januari 2010 02:48 -   [ ]   [ # 4 ]  
Newbie
Rank
Poster totalt  1
Gick med  2010-01-04

Jag har talat med “Doktorsguiden” och efterlyst en “tandläkarguide” och det skulle nog komma framöver, var det svar jag fick.
Behovet är väldigt stort

Postade: 18 Februari 2010 08:08 -   [ ]   [ # 5 ]  
Newbie
Rank
Poster totalt  1
Gick med  2009-09-21

Problemet är väl vad det ska bedöma hos tandläkaren. En snäll trevlig tandläkare eller som väl vi tänker, en som verkligen vet vad han gör och vad han använder för material. Jag har haft flera fantastiska tandläkare men de har gjort mig väldigt sjuk. Jag vet ju detta men många vet ju inte ens att de blivit sjuk av tandläkarens arbete. Hur ska man kunna komma åt det i en tandläkarlista?

Dåliga kontraster ››